Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Marketing from A...

Ξεκινώντας από την αρχή λοιπόν, μια γλαφυρή ιστορία που διηγείται τι είναι το πραγματικό marketing

Μια αμερικάνικη υποδηματοποιία έστειλε τον υπεύθυνο των οικονομικών υπηρεσιών σε μια αφρικανική χώρα να δει αν η εταιρία μπορούσε να πουλήσει εκεί παπούτσια. Μετά από μερικές μέρες ο άνθρωπος της έστειλε το εξής τηλεγράφημα:'' Εδώ ο κόσμος δεν φοράει παπούτσια, συνεπώς δεν υπάρχει αγορά''.
Ο πρόεδρος της εταιρίας αποφάσισε να στείλει τον καλύτερο του πωλητή στην αφρικανική χώρα για να ελέγξει την πληροφορία. Μετά από μια βδομάδα, έστειλε το εξής τηλεγράφημα: ''Εδώ ο κόσμος δεν φοράει παπούτσια. Συνεπώς υπάρχει μια καταπληκτική αγορά!''
Στην συνέχεια ο πρόεδρος της εταιρίας έστειλε και τον διευθυντή marketing να εκτιμήσει  και αυτός την κατάσταση. Μετά από δύο εβδομάδες, έστειλε το εξής τηλεγράφημα: '' Εδώ ο κόσμος δεν φοράει παπούτσια. Όμως τα πόδια τους είναι είναι σε άσχημη κατάσταση και συνεπώς θα μπορούσαν να επωφεληθούν αν φορούσαν παπούτσια. Θα πρέπει, όμως, να ξαναφτιάξουμε το σχέδιο των παπουτσιών γιατί έχουν μικρότερα πόδια. Θα χρειαστεί να εξασφαλίσουμε τη συνεργασία του αρχηγού της φυλής πριν κάνουμε οποιοδήποτε ξεκίνημα. Ο κόσμος εδώ δεν έχει χρήματα, αλλά παράγουν τους πιο γευστικούς ανανάδες που έχω ποτέ δοκιμάσει. Έχω υπολογίσει τις πιθανές πωλήσεις στη διάρκεια μιας τριετίας καθώς και όλα μας τα έξοδα, συμπεριλαμβάνοντας και την πώληση των ανανάδων σε μια αλυσίδα ευρωπαϊκών σούπερ μάρκετ που μπορούν να μας πληρώνουν σε δολάρια και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι μπορούμε να έχουμε μια απόδοση της τάξης του 30% στα κεφάλαια μας. Νομίζω ότι πρέπει να προχωρήσουμε''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου